SAP CRM – CRM systém novej generácie

Vyťažte maximum zo spolupráce so zákazníkmi. Spoznajte ich aktuálne potreby, poskytnite im nadštandardné služby a zlepšite obchodné vzťahy. Získajte všetky výhody technológie SAP CRM a zvýšte svoje príjmy.

Kontaktujte nás

Chcete používať funkcie SAP CRM naplno? Od roku 2015 poskytujeme chytré riešenia pre zlepšenie vzťahov so zákazníkmi. Dokonale poznáme všetky súčasti a funkcie SAP CRM, vďaka čomu poskytujeme efektívne a komplexné služby.

Zistite viac o našich službách

Konzultačné a programátorské služby | AVISANI

Konzultačné a programátorské služby

Čítať viac
Mobilné aplikácie pre Android a iOS | AVISANI

Mobilné aplikácie pre Android a iOS

Čítať viac
Automatizácia podnikových procesov | AVISANI

Automatizácia podnikových procesov

Čítať viac

Čo je SAP CRM?

SAP CRM je softvér, ktorý slúži na riadenie vzťahu a kontaktu so zákazníkom. Softvér vám kedykoľvek umožní rýchly prístup k dôležitým informáciám o zákazníkoch. Na jednom mieste nájdete kontaktné údaje, informácie o požiadavkách, marketingových kampaniach, histórii predaja aj nových príležitostiach predaja.

SAP CRM už používa množstvo úspešných spoločností vo viac ako 25 odvetviach na budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a zvýšenie efektivity predajných procesov.

5 najväčších výhod SAP CRM

  • Lepší zážitok zákazníka | AVISANI
    1

    Lepší zážitok zákazníka

    Kontaktné centrá a technici v teréne dokážu zákazníkom poskytnúť všetky relevantné informácie a rýchlo riešiť prípadné nedostatky alebo požiadavky.

  • Zvýšená schopnosť udržania zákazníkov | AVISANI
    2

    Zvýšená schopnosť udržania zákazníkov

    Ohúrte svojich zákazníkov službami šitými na mieru, vďaka ktorým si získate ich lojalitu. Spustite analýzu v reálnom čase na identifikáciu najlepšej ponuky, správneho načasovania a výberu optimálneho kanála pre oslovenie.

  • Vyššie tržby z predaja | AVISANI
    3

    Vyššie tržby z predaja

    Vylepšite svoj marketingový a predajný lievik a zvýšte svoje tržby vďaka integrovaným nástrojom na automatizáciu predajných kanálov, správu príležitostí, tvorbu prognóz atď..

  • Vyššia efektivita firemných procesov | AVISANI
    4

    Vyššia efektivita firemných procesov

    Pomôžte svojmu obchodnému, marketingovému a servisnému tímu dosiahnuť lepšie výsledky s vynaložením menšieho úsilia. Využite automatizované procesy a naplánované úlohy.

  • Pracujte „chytrejšie“ a zlepšite spoluprácu | AVISANI
    5

    Pracujte „chytrejšie“ a zlepšite spoluprácu

    Zdieľajte dôležité informácie o zákazníkoch naprieč celou spoločnosťou. Vďaka používaniu jednotného CRM systému poskytnete zákazníkom kvalitnejšie služby pri každom kontakte.

Kľúčové funkcie SAP CRM

SAP CRM vyniká svojimi vlastnosťami a funkciami. Zbieranie a triedenie kontaktných informácií (donedávna jediná funkcia CRM systémov) je iba jedným zo základných kameňov softvéru. Pomocou SAP CRM dokážete zefektívniť všetky procesy zamerané na zákazníka.

  • Správa kontaktov | AVISANI

    Správa kontaktov

    Bezpečne ukladajte informácie o svojich zákazníkoch – napríklad osobné údaje, účty na sociálnych sieťach alebo preferované spôsoby komunikácie. Všetky údaje sú uložené v centrálnej databáze, ku ktorej má prístup celý váš tím.

  • Správa interakcií so zákazníkom | AVISANI

    Správa interakcií so zákazníkom

    Sledujte kompletnú komunikáciu so svojimi zákazníkmi – vrátane e-mailov, telefonických rozhovorov, príspevkov na sociálnych sieťach a v chatovacích službách.

  • Správa potenciálnych zákazníkov | AVISANI

    Správa potenciálnych zákazníkov

    Objavte a sledujte potenciálnych zákazníkov, aby ste ich mohli premeniť na kupujúcich.

  • Automatizácia pracovných postupov | AVISANI

    Automatizácia pracovných postupov

    Automatizujte opakujúce sa manuálne úlohy a využite silu zabudovanej umelej inteligencie a strojového učenia. Využite automatizovanú komunikáciu so zákazníkmi na sociálnych sieťach a v aplikáciách na zasielanie správ pomocou technológie chatbotov.

  • Analýza zákazníkov | AVISANI

    Analýza zákazníkov

    Získajte dôležité štatistiky v správnom čase. Predvídajte potreby zákazníkov, prispôsobte im svoju ponuku a oslovte ich s ponukou, ktoré nedokážu odmietnuť.

  • Integrácia s ďalším softvérom | AVISANI

    Integrácia s ďalším softvérom

    Prepojte SAP CRM s webovým serverom, e-mailovým kontom, kalendárom, účtovným a fakturačným systémom, správou dokumentov, elektronickými podpismi a ďalšími nástrojmi.

  • Bezpečnosť a mobilita | AVISANI

    Bezpečnosť a mobilita

    Všetky funkcie SAP CRM máte k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek z ľubovoľného zariadenia. Vďaka bezpečnému cloudové riešeniu zabezpečíte ochranu osobných údajov v súlade s pravidlami GDPR.

V ktorých oblastiach podnikania môžete využiť SAP CRM?

  • Predaj (Sales CRM) | AVISANI

    Predaj (Sales CRM)

    Vaši obchodní zástupcovia môžu pomocou Sales CRM vytvárať úspešné spojenia, automaticky generovať potenciálnych zákazníkov, vytvárať ponuky šité na mieru, spolupracovať, generovať prehľady a mnoho ďalšieho.

  • Marketing (Marketing CRM) | AVISANI

    Marketing (Marketing CRM)

    Vďaka Marketing CRM sa z nepredvídateľného stáva predvídateľné. Pomôže vám pri identifikácii aktuálnych potrieb zákazníkov, aby ste ich mohli prekvapiť jedinečnými ponukami. Navyše množstvo marketingových úloh za vás dokončí automaticky.

  • Služby (Service CRM) | AVISANI

    Služby (Service CRM)

    Zákazníci očakávajú pridané služby, ktoré im v najvhodnejšom čase môžete poskytnúť vďaka Service CRM. Automatizáciou manuálnych úloh znížite počet chýb a šetríte čas. Chatboty dokážu zákazníkom automaticky odpovedať na najčastejšie otázky.

  • E-commerce (E-commerce CRM) | AVISANI

    E-commerce (E-commerce CRM)

    E-commerce CRM obsahuje sadu nástrojov, ktoré poskytujú viackanálové obchodné prostredie – mobilné, online a predaje v kamenných predajniach. Spoznajte svojich zákazníkov a poskytnite špeciálnu starostlivosť zákazníkom s najvyššou hodnotou.

Získajte spoľahlivého partnera pre SAP CRM
Napíšte nám a zistite viac o službách

    Vaše osobné údaje budú spracované len za účelom spracovania Vašej požiadavky (v zmysle čl. 6 bod 1/b GDPR) a spätného informovania o jej vybavení. Osobné údaje budú zlikvidované do 30 dní po konečnom spracovaní Vašej požiadavky.